GLUT építését tervezték kis és közepes méretű OpenGL programok, ha ez igaz akkor a nagy OpenGL programokra mit használjak?
Van a GLUT és ugye az OpenGL aminek könyvtára alapból benne van a gépbe.
A kettő nagyon különböző?
,szerintetek,hogyan kéne kezdenem az OpenGL programozást?
A GLUT az OpenGL API-ja, vagyis egy felület, mely segítségével könnyeben írhatunk grafikus alkalmazásokat.
Kezdésnek nagyon jó, hogy a GLUT-ot választottad és tutoriálok tömkelege található meg a neten.
"A GLUT az OpenGL apija."
Ez azt jelenti,hogy a GLUT arra szolgál,hogy működhessen az OpenGL.Úgy értem,hogy GLUT arra való,hogy az OpenGL rajzolhasson a GLUT egy létrehozott ablakába?
Ezt jól tudom?
De ha ez igaz akkor a GLUT egy ablakkezelő az OpenGL hez?
Ez azt jelenti,hogy felesleges kitanulnom a GTK+ vagy a Qt
ahhoz,hogy rajzolhassak az OpenGL-el?
Az OpenGL-ben nincs input.
Akkor a GLUT-bn van?
Nem nagyon értem ezt és össze vagyok zavarodva,hogy pontosan mire is van a GLUT?
Az OpenGL apija.
Nem értem teljesen.
Szóval GLUT nélkül akkor semmiképp nem fogom tudni használni az OpenGL?
Kérlek írjátok le,hogy hogy van ez.
Már nagyon régóta próbálom megérteni küzdök érte de még nem sikerült.
Most tartok ott,hogy egy grafikai libet sajátítsak el.
GLUT nem egy teljes értékű eszközkészlet olyan nagy igénylő kifinomult felhasználói felületek jobban járnak natív ablakrendszer eszköztárakat. GLUT egyszerű, könnyű és kicsi.
Talán már értem.Akkor ez olyan mit a gtk ablakkezelő csak még közel sem tud annyit.
Hol tudom megnézni,hogy mik vannak benne?
Például buttonok,progressbar stb.
Kifinomult beviteli eszközök ezt írta.
Ez azt jelenti,hogy van benne input.
A billentyűzet kezelésére?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!