Collision detection for multiple objects (OpenGL/glut/glu). Hogyan?
Figyelt kérdés
Hogyan írjak collision detectiont több objektumhoz?2012. aug. 5. 12:41
1/4 anonim válasza:
ha egy objektum mozdulna, akkor meg mielott elmozdul ellenorizd, hogy neki fog-e ütközni valamelyik masik objektumnak. (koordinatak összehasonlitasaval)
2/4 A kérdező kommentje:
ezzel én is tisztában vagyok 2 objektumnál meg tudom csinálni de mi van akkor ha több objektumot használok?
nem akarom egyesével megírni mindegyikhez
2012. aug. 8. 19:40
3/4 anonim válasza:
Listában vagy tömbben eltárolod az objektumokat, és for ciklussal végiglépkedsz az összesen: pl:
Ha obj[] tömbben tárolod az objektumokat:
for(x=0;x<tomb_meret;x++){
for(i=0;i<tomb_meret;i++){
if(x!=i) UtkozestVizsgal(obj[x],obj[i]);
}
}
Nyilván nem tökéletes, mert nem egyidőben mozulnak el így az objektumok, hanem "egymás után", így lehet benne egy kis hiba. De szerintem kezdésnek ez is elég, majd továbbfajleszted, ha nem elég jó :)
4/4 A kérdező kommentje:
köszönöm mindkét választ
2012. aug. 9. 22:13
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!