Point mozgatása OpenGL-ben. Mit csinálok rosszul?
Figyelt kérdés
A w gomb megnyomására szeretném a kirajzolt pontot feljebb rajzolni de nem sikerül.
#include "iostream"
#include "Windows.h"
#include "GL/glut.h"
#include "GL/GL.h"
#include "GL/GLU.h"
#include "GL/GLAux.h"
float x=0.5f;
float y=0.5f;
void display(void)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
glBegin(GL_POINTS);
glVertex2f(x,y);
glEnd();
glFlush();
};
void keyboard_s (int key, int x, int y)
{
switch (key)
{
case 'w' :
y += 0.05f;
glutPostRedisplay();
}
}
int main(int argc, char* argv[],int x, int y)
{
glutInit(&argc, argv);
glutCreateWindow("Game");
glutDisplayFunc(display);
glutMainLoop();
}
2012. aug. 4. 14:56
1/3 anonim válasza:
A mainben nincs beállítva a keyboard függvény:
glutKeyboardFunc(keyboard_s);
2/3 A kérdező kommentje:
csak a glutSpecialFunc(keyboard_s);-t fogadta el de így sem tudom mozgatni
2012. aug. 4. 15:31
3/3 A kérdező kommentje:
megoldottam köszi az int key helyett unsigned char key kellett
2012. aug. 4. 15:38
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!