Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Point mozgatása OpenGL-ben....

Point mozgatása OpenGL-ben. Mit csinálok rosszul?

Figyelt kérdés

A w gomb megnyomására szeretném a kirajzolt pontot feljebb rajzolni de nem sikerül.



#include "iostream"

#include "Windows.h"

#include "GL/glut.h"

#include "GL/GL.h"

#include "GL/GLU.h"

#include "GL/GLAux.h"


float x=0.5f;

float y=0.5f;


void display(void)

{

glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);

glBegin(GL_POINTS);

glVertex2f(x,y);

glEnd();

glFlush();

};


void keyboard_s (int key, int x, int y)

{

switch (key)

{

case 'w' :

y += 0.05f;

glutPostRedisplay();

}


}



int main(int argc, char* argv[],int x, int y)

{

glutInit(&argc, argv);

glutCreateWindow("Game");

glutDisplayFunc(display);

glutMainLoop();

}



2012. aug. 4. 14:56
 1/3 anonim ***** válasza:

A mainben nincs beállítva a keyboard függvény:


glutKeyboardFunc(keyboard_s);

2012. aug. 4. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
csak a glutSpecialFunc(keyboard_s);-t fogadta el de így sem tudom mozgatni
2012. aug. 4. 15:31
 3/3 A kérdező kommentje:
megoldottam köszi az int key helyett unsigned char key kellett
2012. aug. 4. 15:38

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!