Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » XNA Game Studio 4. 0 - 2D-s...

XNA Game Studio 4. 0 - 2D-s cella létrehozása (? )

Figyelt kérdés
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan tudom ezt a sokak által említett rácsszerkezetet létrehozni? Ugye teljesítény optimalizálás miatt kéne. Pontosabban ütközés detektálás céljából. Tehát ha van több elemem, akkor csak azokat tegye egy közös for vagy foreach-be, amelyek cellája közös. Az lenne a legjobb ha valaki fel tudna mutatni erről egy basic szintű kódot, mert én nem találtam sehol sem használhatót.

2012. júl. 27. 06:09
 1/2 anonim ***** válasza:

[link]


5 -ös lecke.

2012. júl. 27. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

"A blog keresett oldala nem létezik." ezt dobta a linkedre, próbálkoztam vele így:


[link]


Itt csak alapokat tanít

2012. júl. 27. 13:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!