Webmester-ter kérdése:
Hogyan lehet 3d-ben egy kattintás pozicióját meghatározni?
Figyelt kérdés
arra gondoltam, hogy lehetne egy olyan zongorát(oszlopot) létrehozni, amelyen egész körben billentyűk vannak, és ha kattintok bármelyikre meglegyen az, hogy melyikre is kattintottam(beep(x Hz, 100 sec)) ilyesmi kellene2012. júl. 19. 17:18
1/5 A kérdező kommentje:
VC++-ban kellene
2012. júl. 19. 17:19
2/5 anonim 



válasza:





nem értem.
Lehet hogy nagyon elbeszélünk egymás mellett, de:
A kattintás pozícióját egy Form-on meg tudod határozni?
Mert akkor könnyű, grafikus objektumot csinálsz fekete/fehéret, vagy beállítasz egy hátteret, és a kattintás helye szerint a program más választ ad.
3/5 A kérdező kommentje:
éppen az, hogy nem tudom meghatározni a poziciót, ezzel van a gondom
2012. júl. 19. 18:41
4/5 anonim 



válasza:





hát, csinálsz mondjuk egy 500 x 500-as képet. 100 pixelenként váltakozik a fekete-fehér sáv, tehát csinálnod kell egy ciklust, ami végignézi, és 0-100 között lesz az 1-es, 1-200 között a kettes satöbbi...
for(int i = 1; i <= 5; i++)
{
if( i*100 > x)
adjon ki hangot.
növelje a frekvencia változóját
}
5/5 A kérdező kommentje:
de még mindig nem értem, hogy hogyan adja ki, hogy hová kattintottam
2D-ben megy az koordinátákkal(pascal getmausestate()-vel)
de itt 3d-ben hogyan lehet?
2012. júl. 20. 13:28
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!