Webmester-ter kérdése:
Hogyan lehet alkalmazni egy valami. H nevü állományt VC++-ban (többi lent)?
Figyelt kérdés
megírtam eg ypár függvényt egy új, graph.h állományba, a VC++ program elején megvolt az #include<graph.h> (a program mellé volt bemásolva) és amennyiben a programban használom a függvényeket(pl kocka, téglalap, gula stb.) hiába írok be mindent, "undeclared identifier" adja az errort
kérek segítséget, egy simma void fügvényt kérnék, amely kirajzol egy vertexet és a void fugnev( int ...){glVertex2/3d(...)}
ezt hogyan kell megírni valami.h-ban?
2012. júl. 11. 19:11
1/4 anonim 



válasza:





Hozzá kell adni a projecthez, nem elég beinklúdolni.
2/4 A kérdező kommentje:
és azt hogyan?
kérnék egy legegyszerűbb példát
2012. júl. 11. 19:14
3/4 A kérdező kommentje:
fontos lenne nagyon
2012. júl. 11. 20:00
4/4 anonim 



válasza:





Bal oldalon a projectedre jobbklikk -> add -> existing item. Fentről a project menüből is lehet, ott is add existing.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!