Miért pont c++ ban írják game enginéket,3D játékokat?
Figyelt kérdés
Néztem párat a joutubon és hát javaban is szépen futnak a 3d projektek akkor most miért pont c++ ban írják olyan jelentős mennyiségben a játékokat?2012. jún. 20. 18:46
1/2 iostream 



válasza:





A C++ az ideális középút a magasszintű fícsörök és a sebesség, erőforrástakarékosság között. Ennyi.
2/2 anonim 



válasza:





Mivel a C++ elég hardver közeli és jelentősen gyorsabb kódot ad, mint mondjuk a Java. (Mert pl javanál futtatni kell a virtuális gépet ami feldolgozz a bytekódot ez mind-mind idő és erőforrás.)
A game engineknél pedig fokozottan fontos az erőforrásokkal való spórolás és a hatékonyság.
(Amúgy C++ mellett nem ritka az assembly sem azokban.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!