Hogyan csinálnak meg egy battlefield 3 szintű grafikával rendelkező játékot?
Úgy végignézném,hogyan csinálják.
Vagyis úgy,hogy a kezükbe dobom a code blocks ot és hajrá.
Egy ilyen játékhoz kb. 50 millió dolcsi kezdőtőke, egy ármádiányi grafikus, programozó, tesztelő, zenész kell.
Első körben csak a koncepciót vázolják, art-tal, leírásokkal kisebb 3d-s előre renderelt demoval. Ha ezt lájkolják a vezetők, és elemzők, akkor jöhet a következő fázisban egy félig meddig működő rövid demo. (Idáig kb 5-15 ember dolgozott) Itt még mindig dönthetnek úgy hogy a kukába kerül az egész. Ha továbbjut, akkor állítanak rá egy nagyobb stábot, kidolgozzák a részleteket. Beszerzik a licenceket (pl nehogy azt hidd, hogy mondjuk az Audi márkanevet ingyen használhatják játékokban!) Általában már meglévő engine-t igyekeznek használni, esetleg tovább tunningolni. A grafikusok és 3d guruk megcsinálják a modelleket, a zenészek a zenét (licencelnek itt is jócskán), megint mások összeállítják a pályákat, tesztelik a játékmenetet. Mindeközben a marketingesek már tolják az arcodba a reklámokat.
Mint a hangyaboly.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!