Java programozás, véletlen labda hullás, hogyan?
Java programozásban a következőhöz szeretnék segítséget kérni! Egy könnyű űrhajós játékot szeretnék csinálni, de azt a problémát nem tudom megoldani, hogy a meteorok amik hullanak az égből, véletlenszerűen történjenek, illetve hogy 1 meteor helyett több legyen pl 10, vagy véletlen szerű.
A válaszokat köszi!
Hogy ne csak 1 meteor essen! itt a meteor osztály:
import java.awt.Color;
import java.awt.Font;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Window;
import java.awt.event.ActionEvent;
import java.awt.event.ActionListener;
import java.awt.image.BufferedImage;
import java.io.IOException;
import java.net.URL;
import java.util.Random;
import javax.imageio.ImageIO;
import javax.swing.JPanel;
import javax.swing.Timer;
public class Ko extends Sprite {
int speed;
int widthpiece;int heightpiece;
public Ko(String fileName, double zoom,int widthpiece, int heightpiece) {
super(fileName,widthpiece,heightpiece);
this.zoom=zoom;
this.heightpiece=heightpiece;
this.widthpiece=widthpiece;
}
Random generator = new Random();
int time=1;
double v=100; // 0.1 pixel per ms
double alpha=0, fi=1,m=1, jobbra=0,i=0,irany, lefele;
int offset=36; int jobra;
double szog=alpha;
@Override
public void draw(Graphics g) {
double szog=alpha;
y=(int) (-30+lefele);
lefele+=10;
animate();
if(lefele>700){
lefele=-50;
//x+=generator.nextInt(100); //x+=generator.nextInt(100);
}
if(x>1000){
x=0;
}
for(i=0;i<5;i++){
super.draw(g);
}
}
@Override
public void animate() {
phase++;
if(phase>=tileCountX*tileCountY){
phase=0;
}
}
}
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!