Miért csak 1-2 pillanatig jeleníti meg a console-t C++-ban?
Figyelt kérdés
Microsoft Visual C++-t használok, és megírtam egy windows console programot, mindent rendben van, de amikor elindítom, egy pillanatig jelenik meg a console (kiírja benne amit kell, mert azt még pont lehet látni), de hirtelen eltűnik.
Mért van ez illetve, hogy tudom korrigálni?
2012. jan. 14. 18:32
1/6 anonim 



válasza:





írd a main.cpp végére a return 0 elé.
system("pause > nul");
vagy pedig:
std::cin.get(); vár egy gombnyomásra.
Kérhetnék egy zöld kezet?
2/6 anonim 



válasza:





Például:
# include <iostream>
int main()
{
std::cout <<"Hello World";
system("pause > nul");
return 0;
}
Zöld kezet nekem is köszi :)
3/6 A kérdező kommentje:
Ezer köszönet, működik. :D Megy a zöld kéz. :))
2012. jan. 14. 18:42
4/6 A kérdező kommentje:
Egyébként a system("pause > nul"); kellett. :)
2012. jan. 14. 18:42
5/6 iostream 



válasza:





A lényeg, hogy amikor elindítod a programot, nyit magának egy konzolablakot, amit a program végeztével be is csuk. Ezt pl úgy tudod megakadályozni, ha nyitsz te egy konzolablakot, és abban futtatod. Ekkor a konzolablak önálló entitás lesz, és nem záródik be. A fenti megoldások csak a program bezáródását késleltetik.
6/6 A kérdező kommentje:
De ha külön nyitok egy konzolablakot, akkor abban külön is kell futtatni nem? Mert külön egyedül úgy tudom megnyitni, hogy a Futtatás-ban tallózom.
2012. jan. 14. 20:34
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!