Mi kell ahhoz, hogy magamtól írjak fizikát egy billiárd játékra?
"Rövidke példát", az egy ilyen program esetében pár száz sor lenne.
Jaj neeeeee, most le fog pontozni, mert nem írtam neki pontos választ!
(Mondjuk nem mintha érdekelne... :D + Én Végig zöldeztem mindenkit, mert igazuk van. :) )
Az egyik barátom még tavaly szakdolgozatnak egy 3D-s billiárd játékot írt.
Tömören annyi a lényeg, hogy nagyon sok számítást igényel. Ha komplett billiárdot szeretnél, akkor DirectX ( bár erről iszonyatosan sok tutorial, példa van a neten, még ehhez a példához is ), C++, és nagyon sok számolás kell.
A megfelelő fizikához, a golyók helyzete, lökés szögéből új útvonalat számítani, stb a legnehezebb.
De tulajdonképpen az egész programból a logikai/fizikai rész a legmegerőltetőbb.
Ha nem vagy kifejezetten jó ezekből, akkor azt tanácsolnám, hogy valami egyszerűbbel kezdd.
Egy egyszerűbb példa is több száz ( de akár pár ezer ) soros is lehet.
Ha programozo vagy keresel egy fizikust aki megmondja mit kell leprogramoznod.
Ha fizikus vagy keresel egy programozot aki leprogramozza a modellt amit megalkottal.
:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!