Mivel kezdjünk bele?
Feladom, élj csak a kis állom világodban...
csak aztán rossz lesz porfára esni.
Megvettétek a game studio A8-at?
Mert ha nem és úgy dobjátok piacra a játékot akkor úgy beperelnek titeket,hogy még az unokáid is a híd alatt fognak ....
Ha nem vettétek meg, akkor pedig ne is vegyétek, mert ezzel eleve bukott dolog eladható játékot készíteni, és nem csak az előzőleg említett jogi problémák miatt.
Legalább az alábbi dolgokhoz értsetek profi szinten:
profi szintű programozási ismeretek
3D modellezés és 3D animáció
képszerkesztés, grafikai munkálatok
kreativitás
Még valami, a Facebook-ot egyáltalán nem lehet összehasonlítani egy játékkal, teljesen más területe az informatikának.
Igen, vannak cégek, amik szinte a semmiből indultak, de valljuk be, hogy nem ez a jellemző. Ti pedig egy game maker alkalmazással akarjátok felvenni a versenyt a piacon? Remélem, ez csak vicc!
Ti még biztos, hogy nem álltok olyan szinten a játékfejlesztés terén, hogy ilyesmiben gondolkodjatok. Ahogy már korábban is írtam, tanuljatok előbb hozzá pár évig.
Tegyük fel, hogy elkészül a játék, amit piacra is szeretnétek dobni magánszemélyként (nem számlaképes, feketén pedig ilyet biztos, hogy nem lehet eladni) nem fogjátok tudni értékesíteni, tehát minimum vállalkozást kell alapítani. A vállalkozással járó kb költségek fent már olvashatók. Igaz, lehet több vállalkozási forma közül választani, de szvsz, ha már hárman vagytok, akkor kft-ben vagy bt-ben kell gondolkozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!