Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mivel kezdjünk bele?

Mivel kezdjünk bele?

Figyelt kérdés
Pár haverommal egy játékgyártó vállalatot akarunk alapítani. Hogy kezdjünk bele?
2011. nov. 16. 22:02
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

pölö hogy bejegyeztetitek a céget?


Amúgy hidd el nekem hogy nem lesz jövője.

2011. nov. 16. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
Kezdjétek azzal, hogy elvégeztek egy egyetemet, mondjuk programozó szakon. Nem akarlak elkeseríteni, de játékot gyártani nem 5 év nulláról.
2011. nov. 16. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:

Nem semmi amit akartok.

Próbáljatok megcsinálni valami apróságot először.

pl:

Legyen egy kék kör ami tud mozogni előre,hátra,jobbra,balra.

És ha nem tudjátok,hogy hogyan,akkor gyűljön össze az a banda és tanuljátok együtt a tanuljuk meg a c++ programozási nyelvet 24 óra alatt című könyvet.

:)Én is azt csinálom .)

2011. nov. 16. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:

Kérdezhetek pár dolgot?

Hány évesek vagytok?

És hány fős a banda?

Merre laktok?

2011. nov. 16. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:
A kék kör már rég megvan. 2D játéktervezővel 3D-t dobtunk össze (még csak alap). 15 éves vagyok és van pár tehetséges emberünk. De hogy indíthatnánk be a bizniszt?
2011. nov. 17. 06:13
 6/15 A kérdező kommentje:
Ja és bárkinek a segítségét örömmel várjuk. A banda még csak 3 fő de de folyamatosan bővül. Nemrég kezdtük el. Egy nyírgelse nevű kis faluban szabolcs megyében várjuk a felfedezést.
2011. nov. 17. 06:25
 7/15 anonim ***** válasza:

Egyelőre semmiféleképpen ne alapítsatok céget. Tanuljátok meg a szükséges szakmákat. Középiskola után irány az egyetem, a cél, hogy profik legyetek a szakmában. Ha lesz egy kis élettapasztalatotok, akkor tudni fogjátok, hogy egy cég alapítása és fenntartása mekkora költségekkel jár.

Nézzünk egy igen durva becslést a költségekre (mondjuk kft. esetén)?

Az alapítás költsége 50000-150000 Ft közé tehető (durva becslés)

A kft. részére törzstőkét kell bocsátani, ez fogja a tagok tulajdoni arányát megtestesíteni:

ez min 500000 Ft (250000 Ft-ot alapításkor be kell fizetni, a másik felét egy éven belül.

A cégnek meg kell vennie a szükséges eszközöket (számítógépeket szoftvereket).

Szükség lesz egy könyvelőre is: kb 15000 ft/hótól (ez nagyon baráti ár)

Legalább egy tagnak a cég működéséhez előírt végzettségekkel rendelkezni kell(bizonyos tevékenységek csak megfelelő végzettség mellett végezhetők, az informatikai tevékenységek ilyenek).

A vállalkozásnak legalább egy munkára kötelezett tagjának lennie kell. A munkára kötelezett tag utáni költségek: járulékok+bér. Jelenleg ha jól tudom a bruttó minimálbér 73500 Ft. Ennél biztos, hogy többet kell fizetni havonta, mert a szakképzett minimálbért minimum ki kell perkálni.


A játékfejlesztéssel padig a legnagyobb probléma, hogy hatalmas tőke kell hozzá. Több éven keresztül folyamatos költségekkel kell számolni (bérek, közüzemi számlák, stb.). A játék elkészülte után lehet csak bevételekre számítani.

A magas színvonalú játékok fejlesztési költségbe milliárdos nagyságrendekben mérhető (Forintban).

2011. nov. 17. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:
Tegyük fel, sikerül egy jó 3d játékot összedobni. Megcsinálni cd borító, telepítő, stb.. Ki tudnák pénzt csikarni belőle? Ha igen hogyan?
2011. nov. 17. 14:09
 9/15 anonim ***** válasza:
Kedves kérdező, nem szeretnélek a legkevésbé sem megbántani, de te valamilyen álomvilágban élsz.
2011. nov. 17. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

Egyébként még egy dolog biztos, hogy 3 ember egy jó játék elkészítéséhez teljes mértékig kevés. A normális játékfejlesztő cégeknél akár több százan, esetleg több ezren is dolgoznak egy játékon, és ilyen csapatban is évekig tart a jó játékok fejlesztése. Simán ki lehet kalkulálni, hogy 3 embernek majdnem egy örökkévalóság lenne egy olyan játékok elkészíteni, amit a piacon el is lehet adni. A game maker-ökkel készült bénaságokkal pedig nem lehet labdába rúgni.


Ha tényleg játékfejlesztéssel szeretnétek foglalkozni, akkor az a legegyszerűbb megoldás, hogy egyetemen szereztek programozói diplomát, profi szintem megtanuljátok a szakmát, és ha tényleg kiválóak vagytok a szakmában, akkor megpróbáltok elhelyezkedni egy játékfejlesztő cégnél.

2011. nov. 17. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!