Hogyan lehet valamit be időzíteni? C++ Többi lent.
#include <iostream>
int main()
{
std::cout <<"Hello World !!!! \n";
return 0;
}
/*Ha azt akarom,hogy a program a Hello World !! kiíratása után pl.. 3 másodperc múlva záruljon be akkor azt,hogyan kell megcsinálni?*/










Dehogynem én így már rég megcsináltam.
std::cout <<"3";
Sleep(1000);
std::cout <<" 2";
Sleep(1000);
std::cout <<" 1";
Sleep(1000);
std::cout <<" 0";
Így meg tudom csinálni és te vagy a retardált mert nem érted a kérdésemet.
Úgy szeretném megcsinálni,hogy ha ki iratom a 3-mat akkor az tűnjön is el és a helyébe jelenjen meg 1 másodperc múlva a 2 és így tovább te érthetetlen.
Szerintem olvass vissza és értelmezd a kérdésemet.










printf("%c",13); Sor elejére ugrik (carriage return – kocsi vissza karaktert ír ki) windows alatt. Linux alatt új sort jelent.
printf("%c",8); backspace karakter
( Kell az stdio.h-t includolni )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!