Melyik programnyelv a legalkalmasabb,2-D és 3-D játékok fejlesztésében?
Windowson futó játékokat fogok készíteni a haverokkal.
Már szépen megvan a csapat csak nem tudjuk,hogy a játékfejlesztés céljából melyik programnyelv a legjobb,és legalkalmasabb erre a célra.
Ezekkel a programokkal szeretnénk neki látni:
1.Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate
2.cinema 4D v.12
3.Adobe Photoshop cs5
4.Adobe after effects cs4
5.3D Game stúdió A7 v7.80
A felsorolt programok közül ez tökéletes kombináció?
És ha nem akkor írjatok megfelelőt köszi.
C++ és valami graf/audio library, mondjuk libSDL + Photoshop elég ezek közül szerintem, az animációt hasznosabb megírni a programkódban
Igazából a grafikus könyvtárat kell megválasztani már az elején jól mert egyik rendszer nem igazán kompatibilis a másikkal és később sok munka lehet átírni
1. Ha nem tudjátok, melyik a legalkalmasabb, akkor valószínűleg kezdők vagytok.
2. Ha kezdők vagytok, akkor nem fogtok tudni elsajátítani egy nyelvet csak úgy hip-hopp.
Tehát a javaslatom, hogy csináljátok abban, amit tudtok.
Nem vagyunk kezdők.
És amúgy tényleg fogalmam sincs hogy játékok készítéséhez mi a legjobb.
Nyelvfüggő és platformfüggő. Windowsra én VS2010-et és XNA-t használnék. (nem muszáj az ultimate, lehet express is, ez utóbbi ól jön, ha ki akarod adni a játékot, mert így megteheted legálisan). Ha jobban szereted a C/C++-t, akkor használj DirectX API-ra épülő könyvtárakat (megkönnyítik a Dx API használatát).
Unix platformra OpenGL API-ra épülő libeket, és CodeBlocks-ot lehet használni.
Mobilokra pedig meg kell nézni az OS doksiját.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!