Milyen programnyelvvel készíthető RTS?
Mi a különbség.
Először is: a DirectX nem programnyelv, hanem egy függvénykönyvtár, mindenféle dologhoz (grafika, hang, inputkezelés meg még egyé dolgok, az X az összefoglaló név).
C és C++ között csak annyi, hogy a C++ jobb (erre). A C egyetlen előnye, hogy többmindenre van hozzá fordító (értsd: beágyazott rendszerek), tehát ez itt nem játszik, ergo e kettő közül egyértelműen a C++, vehetjük ezt a kettőt egybe.
C# egy fokkal lassabb általában, mint a C/C++ nyelvek, de nem feltétlenül jelentős, ha nem Crysis szintű grafikát akarsz akkor akár C# is lehet a nyelved, és ez sok kényelmi szolgáltatást nyújt mind nyelvi, mind könyvtár szinten, ami a C++-ban nincs meg, mert az egy általánosabb eszköz.
Végső soron azt mondanám, hogy ha Delphihez vagy szokva, akkor talán a C# lenne neked jó, XNA-val.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!