Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Milyen programnyelvvel készíth...

Milyen programnyelvvel készíthető RTS?

Figyelt kérdés
Már régóta programozok Delphivel, de nem látok annyi lehetőséget benne mint más nyelvekben. Stratégiai játékot szeretnék készíteni, amiben 3d-s objektumok mozognak, és 360 fokban belátható a játéktér. Milyen programnyelv a legalkalmasabb az ilyen megoldására? DirectX, C, C#, C++? Mi a különbség ezek között?
2011. febr. 28. 02:17
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Mi a különbség.

Először is: a DirectX nem programnyelv, hanem egy függvénykönyvtár, mindenféle dologhoz (grafika, hang, inputkezelés meg még egyé dolgok, az X az összefoglaló név).


C és C++ között csak annyi, hogy a C++ jobb (erre). A C egyetlen előnye, hogy többmindenre van hozzá fordító (értsd: beágyazott rendszerek), tehát ez itt nem játszik, ergo e kettő közül egyértelműen a C++, vehetjük ezt a kettőt egybe.

C# egy fokkal lassabb általában, mint a C/C++ nyelvek, de nem feltétlenül jelentős, ha nem Crysis szintű grafikát akarsz akkor akár C# is lehet a nyelved, és ez sok kényelmi szolgáltatást nyújt mind nyelvi, mind könyvtár szinten, ami a C++-ban nincs meg, mert az egy általánosabb eszköz.


Végső soron azt mondanám, hogy ha Delphihez vagy szokva, akkor talán a C# lenne neked jó, XNA-val.

2011. febr. 28. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a remek választ (Y):)
2011. febr. 28. 23:16

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!