Mi a különbség az egyszerű, és a származtatott adat típusok között?
C++
Jól jönne a segítség. Mondom, szerintem másnak is segítene.
A származtatott adattípus (array, pointer, function) az egyszerű adattípusból (int, float/double, boolean, (wide) char, void) származik.
Az utólag létrehozottat (class, struct, enum) meg a felhasználó definiálja az előzőekből.
"Hát hogy az egyszerű az a szám, betű, meg ezek. De a származtatott az mi? Miből áll, mivel másabb az adat, mint pl. egy szám?"
Például vegyük a tömböt. A tömb több egyszerű típusú elemből - egész/lebegőpontos számból, logikai értékből, karakterből - áll.
"Pl. a function az miben más? Az mért adat?"
Pééldául mert a függvény egy adott memóriaterületre - ahol az alprogram helyezkedik el - mutató pointer vagyis egy egész szám:
Az egyszerű típusok NEM származtatott típusok! Az egyszerű típusok pl. az int, double, boolean, stb.
Az származtatott típusok pedig összetettebbek, mint pl. egy tömb. Mert a több az nem csupán egy szám vagy egy boolean, hanem adott típusú változókból álló adatszerkezet. Ez nyilván összetettebb, mint egy sima int.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!