Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan szimuláljam egy 2D-ós...

Hogyan szimuláljam egy 2D-ós téglaalap ütközésért a földel vagy másik téglaalappal hogy írjam meg ezt a programot?

Figyelt kérdés
Sokszor írtam scratch programokat egy pont a fallal ütközéséről. De nem tudom hogy egy téglaalap hogyan ütközik. nem tudom hogyan lehet azt kiszámítani. Valaki leírná nekem ennek a mechanikáját?
2010. okt. 24. 17:40
 1/3 GipszI ***** válasza:

Uff!


Ez már inkább fizika.

Ha fizikai része érdekel, akkor javaslom, rajzolj le egy két szimulációt, amikor különböző szögben ér hozzá a téglalap a falhoz.


Ha az erők eredője nem érdekes, akkor nem t'om.

2010. okt. 25. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
jó de honnan tudjam hogy hogyan pattan vissza?
2010. okt. 26. 19:24
 3/3 anonim ***** válasza:
Onnan, hogy elmész egyetemre, és ott majd szépen megtanulod.
2010. nov. 1. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!