Unreal Engine 4 segítség?
Figyelt kérdés
Third person shooter.
A Level Blueprintemben van egy vector változó amit szeretnék használni a ThirdPersonCharacterben, de nem enged hivatkozni rá. Az is jó ha a ThirdPersonCharacterben van a változó és a Level Blueprintben megoldható valahogy hogy bele tudja írni a vectorértékeket.
(Azért csináltam a Level Blueprintben mert csak ott enged TargetPointra hivatkozni)
#Targetpoint
2023. nov. 8. 15:53
1/2 anonim válasza:
Már osztályba nem tudsz hivatkozni level blueprintre. De ha csak egy vektort akarsz elérni akkor még tudod kerülni a dolgot. Hozz létre egy material paraméter collection-t a content folderben. Nyisd meg és adj hozzá egy vektor parametert. Nyisd meg a level bp-t majd adj hozzá egy set Victor paraméter value node-ot, válaszd ki az előb létrehozott paraméter collection-t. Aztán nyisd meg a thirdpersonbp-t és adj hozzá egy get vector paraméter value-t. Nem erre találták ki de elvégzi a dolgát.
2/2 A kérdező kommentje:
Közben rájöttem egy egyszerűbb megoldásra! Szimplán GameInstance-ben tárolom a változót, ott eléri mindkét BP :D
2023. nov. 8. 20:26
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!