Hogy lehetne ezt az osztályt létrehozni?
A feladat:
Dominózás. Dominó osztály - pöttyök száma a két oldalon, konstruktor, property, tostring, forgat, illeszt(2 domino)
Dominojáték osztály, generálás, keverés, húzás, lépés(hozzáad dominókhoz - egy irányban)
Hozzon létre DominoJáték osztályt, legyen benne dominohalmaz, konstruktor, keverés, kiírás
Ezekből az első kész van. A második, Dominojáték osztály megvalósítása jönne most C#-ban, viszont nem is a programozás részével van a bajom, hanem inkább az értelmezésben, vagyis, hogy ezeknek az eljárásoknak, függvényeknek mit is kéne valójában csinálnia. Ebben kérném a segítségeteket. Tudom, tudom a tanárt is megkérdezhetném, viszont vele nem mostanában lesz órám.
Sosem játszottál dominóval?
A dominókat összekeverjük, véletlenszerűen kihúzunk néhányat a kupacból, és ha van olyan oldala, ami a pöttyök számában megegyezik az asztalon lévő valamelyik dominó pöttyeinek számával, akkor odaillesztjük, és ezért pontot kapunk. Amelyik játékos egyetlen dominót sem tud lerakni, az húz egy újabbat a kupacból.
Az nyer, akinek először elfogynak a dominói.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!