Milyen megoldás lenne a legegyszerűbb?
Excelben segítség lehet a Rendezés opció, ahol az adatokat sorrendbe tudod állítani. Akár név vagy cím szerint ábécésorrendbe,a telefonszámokat is növekvő csak csökkenő sorrendbe. Ha már tudsz egy adatot, azt egy rendezett listából jóval könnyebb visszakeresni, mint egy ömlesztettből.
A másik lehetőség Office-on belül maradva az Access. Ennek a programnak pont az adatbázisok kezelése a lényege, te különböző oszlopokban (mezőkben) meg tudod adni a neked szükséges adatokat, majd külön ki lehet azokat különböző feltételeket szerint listázni. Például listázza a csak Budapesti, csak 30-as számokat, vagy csak a B-betűs embereket, vagy bármilyen feltételek variálhatóak vele tetszés szerint (akár egy feltétel szerint szűr, akár több alapján is egyszerre). Kezelése teljesen ismeretlenként először nem egyszerű, de a neten biztos vannak könnyű és érthető leírások. Ha az alapokat megérted és tudod használni, utána már a kisebb opciók magától értetődőek lesznek benne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!