Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Egy profi programozó, profi...

Egy profi programozó, profi grafikus kb. mennyi idő alatt tudna elkészíteni egy Rome Total War szintű játékot?

Figyelt kérdés
2010. okt. 15. 20:15
 1/9 anonim ***** válasza:
1? Kb. soha. Egy ilyen játék fejlesztéséhez sok ember kell, különböző területekről, és sok idő, fejléesztésre és tesztelésre.
2010. okt. 15. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 P.O.C. ***** válasza:

Ez nem úgy működik, hogy Joe leül a gép elé és egy hétvége alatt összerittyent egyet.

Rengeteg háttérmunka van mögötte: rendszerszervezés, pepecselés a karakterekkel, textúrák tervezése, történet írása, marketing, stb..

Egy teljes team min. fél éves munkáját is igénybe veheti.

2010. okt. 15. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

12 - 24 - 36 és még jóval több programozó és grafikus közös munkája.


mit sem ér a munkás, ha nincs TERV, ami alapján dolgozzanak.


1 programozó hajlamos még a kész verzió előtt változtatni, így gyakorlatilag a programja soha sem készül el. Kell egy főnök, aki nyomást gyakorol rá, és csak azt csinálja, amit a főnöke akar.

2010. okt. 15. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Ahogy leírták az úgy stimmel. Minél bonyolultabb dolgot csinálsz, annál többszintű irányítás kell. Egy pacmant akármelyik programozó összerittyent egy hétvége alatt. Egy Golden Axe típusú verekedős-scrollozós játékhoz kell grafikus, "hangmérnök", programozó, pályakészítő, történettervező (ennek nem kell mindnek külön személynek lennie), általában néhány emberes meló (3-10 fő), és eltart pár hétig-hónapig, és nem árt, ha van köztük egy karizmatikus, erőszakosabb egyéniség aki hajtja a többieket. Komolyabb, eladott játékhoz kell sok grafikus, programozó, hangmérnökök, tervezők, tesztelők, minden területre vezető aki hajtja és számonkéri az embereket, és kell valaki aki az egészet összekoordinálja.


Tehát EGY progfi programozó grafikus kb 10-15 év alatt készülne el vele, és addigra már rég túlhaladott lesz a hardver amire készítette.

2010. okt. 15. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

" Egy Golden Axe típusú verekedős-scrollozós játékhoz "


Attól függ miben, Ma már van sokféle kész engine keretrendszer, meg már rág nem gépi kódban bűvölik a regisztereket, hanem magasszintű OOP és srcript rendszerek vannak. Egy 3D lövöldözős játék egy 4 fős csapatnak 1-2 hónap mondjuk C#-ban xna-val. Lásd Burning Angels: http://www.youtube.com/watch?v=jHBF-iyzV68

2010. okt. 19. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
aha, csak a Common garázsban összetákolt grafikus motorok nem növelik a játék élményt (mert elváráson aluli, azért adják ingyen), így az eladást sem.
2010. okt. 19. 01:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Akkor az Unreal 3 engine indy változatát használják, ami ingyenes és 2-3 designer bepakolja a modelljeit, meg összescripteli a játék logikát uScript-ben és kész.
2010. okt. 19. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
És ez szerinted profi játék lesz?
2010. okt. 19. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Az első válaszoló írta meg az igazat.

Egy rome total war (nekem is megvan) szinvonalú játék egy 10 fős fejlesztői csoportnak kb. 1 év lehet.


Azt tudni kell, hogy ez az első kör, a köv hasonló játékuk már hamarabb meglehet, mert már van kódbázisuk, amit újra tudnak hasnosítani, ergo, a másikat már nem nulláról írják.

2016. jan. 2. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!