Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Játék konzolokra (Xbox/Playsta...

Játék konzolokra (Xbox/Playstation) hogyan lehet fejleszteni?

Figyelt kérdés
2023. júl. 22. 07:32
 1/10 anonim válasza:
40%
Mit értesz fejlesztés alatt? A rendszert? vagy mit?
2023. júl. 22. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Jatekot
2023. júl. 22. 07:42
 3/10 anonim válasza:
0%
Tehát frissíteni?
2023. júl. 22. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
20%

Ha ez a dolog számodra kérdéses, akkor nagyon messze állsz attól, hogy ilyen konzolokra programot fejlessz.


Ezek nem PC-k. Az architektúrájuk (hardverük felépítése), a bennük lévő processzor(ok) alapos ismerete nélkül ez nem fog menni.

Még a hozzájuk való toolchain összeszedése, beszerzése is nehézséget okozna, nem, hogy a programozásuk.

2023. júl. 22. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
36%

Bármelyik game engine tud konzolra "fordítani"


Pont úgy mint windowsra vagy droidra.


De hogy innen hogyan tovább azt nem tudom.

2023. júl. 22. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
73%

Minden konzolnak van egy speciális programozási környezete (GDK), a fejlesztők ezt használják. Emellett a konzolgyártók a fejlesztőknek "adnak" (pénzbe kerül) speciális konzolokat amiket fejlesztésre terveztek. Ezek nagyobbak, több bennük a memória és speciális kijelzőkkel és csatlakozókkal jönnek amik megkönnyítik a fejlesztést.


Xbox esetén ezen felül az Xbox One és Xbox Series konzolokra bárki regisztrálhat egy "indie" vagyis kis fejlesztői fiókot. Ennek a díja kb. $20 egyszeri alkalommal. Az összes bolti One és Series konzol ezután ezzel a fiókkal átkapcsolható fejlesztői módba és a letölthető GDKval bárki fejleszthet játékot rájuk. Ez az Id@Xbox program. [link]


Ezt direkt arra találták ki, hogy bárki - magánszemély vagy pár ember - komoly pénzbefektetés nélkül tudjon kis játékokat készíteni a rendszerre. Ez egy komoly csapatnak kevés. Természetesen egy erősebb PCre is szükség van a fejlesztéshez emellett.

2023. júl. 23. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
52%

Bármelyik game engine tud konzolra "fordítani"


Ez miért 0 buták? Belépsz unityba vagy unrealbe és ott van hogy ps meg xbox.


Tényeket miért kell pontozni?

2023. júl. 25. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
13%

"Tényeket miért kell pontozni?"


Ezért, birge: BÁRMELYIK

2023. júl. 25. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
0%
Ez a 2 van, a többinek értelme sincs.
2023. júl. 25. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
68%

Ahogy konzolból sem csak kettő van, úgy game engine-ből sem csak kettő létezik. Legalább kétszáz féle kisebb-nagyobb game engine íródott már. Közülük nem kevés kifejezetten egy adott konzolra vagy kézi konzolra (Pl. GameBoy) való fejlesztést elősegítendő.


Lehet a te álláspontod az, hogy számodra csak kettő létezik, de a világ ettől még összetettebb, jóval bonyolultabb, a valóság meg szintén egészen más ahhoz képest, hogy te mit is gondolsz annak.

2023. júl. 25. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!