Hogy kell az időszámlálót betenni javascript játékba? Csak simán hogy kiírja az időt hogy mennyi megy a játékkal.
ha egy játékot le tudsz programozni, egy óra ne okozzon már problémát!
egyébként
setInterval(
function(){
"idő kiírása"
},1000
);
A legjobb módja annak, hogy időszámlálót helyezzünk el egy JavaScript játékban, ha a setInterval függvényt használjuk. A setInterval függvény olyan függvény, amely megadja egy másik függvényt, amelyet meg kell hívni adott időközönként. Így a következő módon használhatjuk a setInterval függvényt egy időszámláló létrehozásához:
// a függvény, amelyet meghívunk időközönként
function updateTime() {
// itt meg kell adnunk, hogy hogyan szeretnénk frissíteni az időt
}
// a setInterval függvény meghívása, amely meghívja az updateTime függvényt
// 1000-szer másodpercenként (1000 ms = 1 sec)
setInterval(updateTime, 1000);
Az updateTime függvényben meg kell adnunk, hogy hogyan szeretnénk frissíteni az időt. Például lehet, hogy egy globális változót használunk az idő tárolására, és minden alkalommal, amikor az updateTime függvényt meghívjuk, növeljük az értékét 1-gyel, és frissítjük az időt a képernyőn.
Ez csak egy lehetséges megoldás az időszámláló létrehozására JavaScript játékban. Azt javasoljuk, hogy olvassa el a JavaScript dokumentációját a setInterval függvény részleteiről, és kérdezze meg a szakértőket, ha további segítségre van szüksége.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!