C++-ban meg lehet csinálni, hogy mikor frissítse magát a program?
Tehát, hogy milyen időközönként. Vagy a képfrissítést beállítani.
Vagy éppen a fényerőt.
Vagy menteni az adott állást.
Vagy a felbontást. Vagy a hangerőt.















"Akkor mit lehet megoldani benne?"
Nagyjából mindent, amit egy számítógéppel meg lehet csinálni.
Azt mondtad, nem egy vezérlőpult az oprendszerhez.
Akkor ezt hogy értetted?
Mert mindent meg lehet benne csinálni, amit egy számítógép csinálni tud.





Bár nem az a válaszadó vagyok, aki a vezérlőpultos kommentet írta, de: Neked kellene konkretizálnod a kérdésedet mert nem egyértelmű amit kérdezel.
Mit szeretnél pontosan csinálni, milyen programkóddal stb? Netes kommunikáció a cél, hogy önmagát frissítse?
Alkottál már valamit C++ nyelven vagy csak érdeklődsz?
Csak érdeklődök.
Frissítés alatt egy oldal frissítését értem.










Azért válaszoltam így, mert azt vártam, hogy konkretizálod a kérdést...
Most ha azt mondom neked, hogy manapság az összes általános célra fejlesztett nyelvvel meg lehet csinálni bármit, azzal mennyivel vagy előrébb?
Egy nyelvet jellemzően nem azért választunk, mert meg lehet csinálni vele valamit, főleg, hogy maga a nyelv nem más, mint olyan szabályok halmaza, amelyek meghatározzák a szintaktikai elemek viszonyát a forráskódon belül.
Bár a programokat valóban programozási nyelven írjuk, mégsem közvetlenül maga a nyelv az, ami megvalósítja a programot, hanem a köré épített library (framework). Minden nyelvhez tartozik rendszerint minimum egy standard library, ami az alapvető eljárásokat tartalmazza. C++ esetén ez egy nem túl nagy méretű dolog, kb. ennyi: [link]
Java esetén pedig egy több ezer osztályból álló keretrendszer: [link]
Ezen kívül vannak az operációs rendszer által biztosított API-k, jellemzően ezek teszik lehetővé azt, amit kérdezel (fényerőállítás, felbontás, hangerő, stb.). És még ezen kívül is van egy rakás framework, amivel nagyon sok mindent meg lehet csinálni.
Most az, hogy a nyelv C++, C, C#, Pascal, Rust, Java, Kotlin... sok esetben mindegy. Az egyik erre alkalmasabb, a másik arra. Az egyik natív kódot fordít, a másik menedzseltet, a harmadik meg mind a kettőt. Az egyik referenciakönyve 1800 oldal (ez a Java, ami egy viszonylag egyszerű nyelv), a C++-é meg nem tudom mennyi, de sokszorosa ennek. Az egyik nyelvhez van mondjuk Qt binding, így tudsz vele Qt alapú programokat írni, akár Windowsra/Linuxra/Mac-re is, a másikra nincs. Az egyik platformfüggetlen, mert (a legtöbb esetben) ugyanaz a bináris fut Windowson/Linuxon/Mac-en, a másik nem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!