Hány FPS-el játszottak a 2000-es évek elején még CRT
monitorral az emberek?
Figyelt kérdés
Ez tudom ma is megosztó téma, van aki szerint elég a 60FPS 720P és van akinek 120FPS alatt darabos. :D
Ha vesszük azt, hogy ma milyen játékélményt nyúlt egy 400eFt-os számítógép, ez az árszinttel megfelelő reálértékű gépezet milyen hardverekből épült fel és mit tudott?
Gondolom 25, ennyit bírt a PAL szabvány 50 db átlapolt/félkép formájában, de ez nem volt téma szerintem.
2022. máj. 8. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
3/17 anonim válasza:
Ja, bocs, ehhez nincs köze a PAL-hoz, de nem lehetett sokkal több.
2022. máj. 8. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
4/17 anonim válasza:
Nem verseny szintű játéknál az FPS-nem maximum addig van értelme, amíg el nem éred a kijelző képfrissítés sebességét, de ha ettől eltekintünk, akkor a játék grafikai összetettségétől és stílusától függően alulról 24/30-at céloztak meg (konzolokon is), felülről meg a csillagos ég volt a határ. A 2D-s platformerek már korábban is volt hogy bőven 100 felett futottak.
Az FPS akkor is attól függött mennyi pénzed volt hardverre. Érzésre olyan 40-70fps között volt nálam 2000-2004 között, de ezután eléggé felpörgött a piac és viszonylag elérhető áron lehetett venni korrekt videókártyákat. A CoD2 multit már 90-120 fps környékén toltuk.
A szökséges fps attól is függ milyen játékkal játszol. Sok játéknál teljesen oké akár az 50-60fps-is, viszont néhány multinál jelentős előny ha több van.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!