UNITY 2D Hogy kell ezt megcsinálni?
Figyelt kérdés
Most kezdtem el a Unity 2D-t nemrég és nem tudom hogy kell megcsinálni, hogy ha egy bizonyos kordináta alatt van haljon meg a karakter. Én így próbáltam:
var ws = Input.GetAxisRaw("Vertical")
if (ws <= -2)
{
Destroy(this.gameObject);
}
De nem sikerült.
2022. máj. 7. 14:50
1/24 anonim válasza:
Lehet én vagyok a hülye, nincs kizárva:D De miért az inputot vizsgálod, miért nem az objektum koordinátáit?
2/24 A kérdező kommentje:
Hogy érted?
2022. máj. 7. 15:50
3/24 anonim válasza:
Mármint ez a getaxisraw(vertical) ez valamelyik perifériád egyik billentyűje + ezek általában 0-1 közötti értékeket dobnak vissza, tehát a kettőt soha nem fogja elérni.
4/24 A kérdező kommentje:
ok de akkor mit csináljak?
2022. máj. 7. 15:52
5/24 anonim válasza:
Megnéztem a unity docsban ott azt írja transform . Position . Y(unityben nem tudom melyik a felfelé lehet Z). Ez fogja megadni hogy hol a karaktered.
6/24 A kérdező kommentje:
a felfelé az az Y
2022. máj. 7. 15:55
7/24 anonim válasza:
Amúgy ha érdekel a dolog Udemy tanfolyamot érdemes keresni(megvenni se szégyen, sokszor vannak komoly akciók)
8/24 A kérdező kommentje:
és azt a transform.Position.Y-t ezt ahelyett írjam, hogy if (ws <= -2)?
2022. máj. 7. 15:57
9/24 anonim válasza:
Telóról vagyok de azért leírom. Az inputos részt cseréld ki erre:
transform.position.y
10/24 A kérdező kommentje:
azt hogy var ws = Input.GetAxisRaw("Vertical")
2022. máj. 7. 15:59
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!