Miért ennyire darabos a Blenderben a renderem?
Figyelt kérdés
Miután a Blenderben renderelem az elkészített 3D-s grafikámat percekig kell várni, hogy elfogadható legyen a kinézete és ne legyen darabos, vagy ahogy angolul mondják ne legyen benne "noise". Normális, hogy ennyi ideg tart és ilyen darabos? Ha nem, akkor miért történek ez?2022. márc. 5. 23:45
1/3 anonim válasza:
Melyik render engine-t használod?
Milyen erős a géped?
Be van kapcsolva alapból a denoise és az adaptive sampling?
2/3 anonim válasza:
Ember.
Blenderben nem rendereltem egyetlen egyszer sem.
Rendben?
3/3 anonim válasza:
Igen normális, főleg a fizikai engineknel mint a cycles. Nem tudom mennyire vagy tisztaban a ray tracinggel, de a lenyeg az, hogy a program folyamatosan szimulalja a fenysugarakat es nyilvan ez egy nagyon lassu folyamat. Amig egy fenysugarat nem szamitott ki, addig ott nemes egyszeruseggel nincs adat, emiatt lesz szemcsés/noisy a kep. Ugye a samplek novelesevel tudod szabalyozni h mennyi ilyen fenysugar legyen, ez termeszetesen noveli a render timeot is, viszont annal kevesebb lesz a noise. Egyebkent mindenkepp erdemes denoisert hasznalni, az minimalis ido alatt valamennyire kijavitja ezeket az ures reszeket
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!