Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Miért ennyire darabos a...

Miért ennyire darabos a Blenderben a renderem?

Figyelt kérdés
Miután a Blenderben renderelem az elkészített 3D-s grafikámat percekig kell várni, hogy elfogadható legyen a kinézete és ne legyen darabos, vagy ahogy angolul mondják ne legyen benne "noise". Normális, hogy ennyi ideg tart és ilyen darabos? Ha nem, akkor miért történek ez?

2022. márc. 5. 23:45
 1/3 anonim ***** válasza:
74%

Melyik render engine-t használod?

Milyen erős a géped?

Be van kapcsolva alapból a denoise és az adaptive sampling?

2022. márc. 6. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
0%

Ember.


Blenderben nem rendereltem egyetlen egyszer sem.


Rendben?

2022. márc. 6. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Igen normális, főleg a fizikai engineknel mint a cycles. Nem tudom mennyire vagy tisztaban a ray tracinggel, de a lenyeg az, hogy a program folyamatosan szimulalja a fenysugarakat es nyilvan ez egy nagyon lassu folyamat. Amig egy fenysugarat nem szamitott ki, addig ott nemes egyszeruseggel nincs adat, emiatt lesz szemcsés/noisy a kep. Ugye a samplek novelesevel tudod szabalyozni h mennyi ilyen fenysugar legyen, ez termeszetesen noveli a render timeot is, viszont annal kevesebb lesz a noise. Egyebkent mindenkepp erdemes denoisert hasznalni, az minimalis ido alatt valamennyire kijavitja ezeket az ures reszeket
2022. márc. 8. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!