Miért nem készít a Unity-ben készült applikáció saját foldert az Android/data alá automatikusan telepítéskor?
Egy VR szoftvert fejlesztek, és dinamikusan kellene fájlokat betöltenem a perzisztens mappából, ami androidon az Android/data/com.<CompanyName>.<AppName> alatt érhető el.
A gondom az, hogy minden alkalommal legalább egyszer el kell indítanom az alkalmazást hogy létrehozza ezt. Ez azért kellene nekem, mert a betöltendő fájlokat a fejlesztés ezen szakaszában egyelőre kézzel kell felmásolgatni, és ez a VR szemüveg miatt kényelmetlen procedúra... telepítem, felveszem a szemüveget -> futtatom -> bezérom -> leveszem -> felmásolom -> megint felveszem és csak utána tudom rendesen futtatni...
Valaki tud erre megoldást?
miért nem töltöd fel tárhelyre és letöltöd onnan a szemüvegben automatikusan?
sőt lehetne az egész assetbundle-ben és akkor ha nincs scriptben változás, akkor elég csak ezeket betölteni, bár a dinamikus script betöltés is lehetséges, bár jó kérdés androidon és VR-ban ez lehetséges e
de a másik lehetőség, hogy a StreamingAssets mappába rakod az elemeket amiket be akarsz tölteni
Tárhelyen lesz, de az a fázis leghamarabb is legalább fél év még innen.
Ezért érdekel, hogy addig van-e jobb megoldás. Nem túl kényelmes megoldás ez így... =_=
szintén van oculusom 3 fajta is és szintén unityvel fejlesztek...
ha nincs tárhelyed használj google driveot erre a célra
vagy mint mondtam a streamingassets mappa
A problémát nem a tárhely okozza. Hanem az említett másolgatás. Amint írtam Jelenleg nem elérhető a tárhelyes megoldás. Nem azért mert kényelmetlen, vay mert nem tetszik, hanem mert még a projekt nem áll ot hogy minden meglegyen hozzá.
Mindenesetre Köszönöm a választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!