Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Az új OTP mobil applikációban...

Az új OTP mobil applikációban nem a főszámlámról megy az utalás automatikusan. Meg lehet ezt valahol állandóra változtatni?

Figyelt kérdés

Van egy közös számlám az én és az idős édesanyám nevén. De ez csak egy része az én netbankomnak, ott van mellette a sajátom. Ha utalást indítok az közösről vonja le. Tudom, hogy előtte át lehet állítani, de ez kimegy mindig a fejemből, utólag veszem észre, hogy át kellett volna állítani. Az eddigi appban nem kellett ilyet állítgatni, honlapon se kell, és olyan ritkán utalok, hogy elfelejtődik mindig.

Be lehet állítani a fő számlámat, hogy tényleg fő számla legyen?


2022. jan. 24. 19:22
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!