Unity-ben készült multiplayer játékhoz jó a unity Networking névtere, vagy írjak sajátot a socket-ekkel?
Figyelt kérdés
Sajna a unity networking-jével nem igazán vagyok tisztában, socket-ekkel már próbáltam tutorial alapján készíteni saját szervert. Működött, de nem igazán láttam stabilnak és biztonságosnak az egészet. Annyi, hogy nem a játékba szeretnék multiplayer opciót, hanem egy dedikált unity-s projekt lenne erre. Tehát ha a játékos single player-ben játszik, akkor is az a koncepció, hogy ugyan azt a játékszervert indítja el a kliens felparaméterezve, mint mondjuk ami egy szerver gépen futna.
Ti mit ajánlotok? Esetleg mit használnátok és miért?
2021. márc. 22. 20:00
1/3 anonim válasza:
Mi gátol meg abban hogy beletanulj a unity által kínált eszközökbe?
2/3 A kérdező kommentje:
Igazad van.
2021. márc. 23. 00:20
3/3 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!