Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unity-ben készült multiplayer...

Unity-ben készült multiplayer játékhoz jó a unity Networking névtere, vagy írjak sajátot a socket-ekkel?

Figyelt kérdés

Sajna a unity networking-jével nem igazán vagyok tisztában, socket-ekkel már próbáltam tutorial alapján készíteni saját szervert. Működött, de nem igazán láttam stabilnak és biztonságosnak az egészet. Annyi, hogy nem a játékba szeretnék multiplayer opciót, hanem egy dedikált unity-s projekt lenne erre. Tehát ha a játékos single player-ben játszik, akkor is az a koncepció, hogy ugyan azt a játékszervert indítja el a kliens felparaméterezve, mint mondjuk ami egy szerver gépen futna.


Ti mit ajánlotok? Esetleg mit használnátok és miért?


2021. márc. 22. 20:00
 1/3 anonim ***** válasza:
Mi gátol meg abban hogy beletanulj a unity által kínált eszközökbe?
2021. márc. 23. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Igazad van.
2021. márc. 23. 00:20
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

"Mi gátol meg abban hogy beletanulj a unity által kínált eszközökbe?"


Az hogy a Unity saját megoldása elavult.


[link]


"Important: UNet is a deprecated solution, and a new Multiplayer and Networking Solution (MLAPI) is under development."


Kérdező:


A Mirror library-t ajánlom.


[link]

[link]

2021. márc. 23. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!