Egy multiplayer játékot szeretnék készíteni. A multiplayer részt hogyan kéne meg csinálni?
SDL2 , c++ codeblocks-t használok.
A játékrésze már készen van majdnem teljesen. Még mielőtt elmenne pár órám azzal hogy az utolsó simításokat meg csinálom meg akarom nézni hogy a multiplayer-hez szükséges részeket be lehet-e egyáltalán építeni az eddigiekbe. Rengeteg oldalt átnéztem de nem találtam olyan kódot ami sikerült volna működésre bírni hogy aztán átírjam és beépítsem az enyémbe.
Tudnátok olyan oldalt küldeni (vagy akár kódot :D) ami nálatok működött?
Na arra a kódra kíváncsi lennék...
Bármilyen programot fejlesztünk, ami hosszabb, mint egy 15 soros gyakorlóprojekt, erősen ajánlott átgondolni az egész koncepciót elejétől a végéig, megtervezni az osztályokat, kidolgozni részletesen az egészet... utólag multiplayerré varázsolni egy single player játékot sok esetben a koncepció teljes áttervezésével oldható csak meg. Én eleve úgy írnék multiplayer játékot, hogy a singleplayer is multi, csupán nincs kieengedve a szerver, csak localhoston figyel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!