Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Keresek egy olyan programozót...

Keresek egy olyan programozót aki egy php-ban írt weboldalmatuzsálemhez hozzá mer nyúlni és tudja hogy mit tud és mit nem tud. Hol találok ilyet?

Figyelt kérdés

#php, programozás, pgsql
2020. dec. 26. 15:13
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
37%
A prog.hu-n.
2020. dec. 26. 15:24
 2/11 anonim ***** válasza:
79%
#1: Ott inkább ne. :D Beképzelt kóklerek gyűjtőhelye. A típuskérdésekre nagyon vehemensen és önelégülten válaszolnak, magukat istenségnek képzelve, de egy kicsit összetettebb probléma láttán már behúzzák fülüket-farkukat.
2020. dec. 26. 16:32
 3/11 anonim ***** válasza:
53%
Az a baj, hogy ebből nem sok konkrétum derül ki. Én ugyan nem programozó vagyok, hanem rendszergazda (pontosítok: végzettségileg programozó is vagyok), de - főleg régebben - sokat PHP-ztam (és most a napokban is egy weboldalon dolgozok), de tudom, hogy ez tipikusan az a terület, ami a nagyon kezdőtől a vérprofi zsenikig mindenkinek helyt ad. Esetleg közelebbi információt kaphatnánk, hogy mit is csinál az a weboldal?
2020. dec. 26. 16:36
 4/11 anonim ***** válasza:
3%

Szerintem a kérdező dimenzionálja túl a dolgokat.

A php tipikusan az a nyelv, amit jószerivel könnyebb olvasni, mint írni. Szerintem kb. bárki alkalmas a feladatra, aki már túl van egy 'hello world' szintjén.

2020. dec. 26. 16:49
 5/11 anonim ***** válasza:
76%

Láttál te már PHP kódot?

2020. dec. 26. 17:35
 6/11 anonim ***** válasza:
3%

"Láttál te már PHP kódot?"

Igen. Miért?

Te is szeretnél, igaz, sügér?

2020. dec. 26. 17:37
 7/11 anonim ***** válasza:
74%

Láttál csak fogalmad nem volt róla hogy mi az.

Azt sem tudod eszik e vagy isszák, ha ilyeneket mondasz.

2020. dec. 26. 17:55
 8/11 anonim ***** válasza:
68%
Öreg kókler, szinte minden kérdéshez hülyeségeket írkál, azért van így lepontozva.
2020. dec. 26. 18:41
 9/11 anonim ***** válasza:
73%