Kemediosz kérdése:
Unityben hogy lehet infinite map-et generálni?
Figyelt kérdés
Sziasztok.
Egy "Minecraft++" -t készítek, csak unalomból, de sajnos nem tudom megoldani a végtelen map-ot. Több helyen is megnéztem, de mindenki máshogyan oldotta meg, egy sem volt jó az én kódommal.
Ezzel a kóddal: [link]
Ilyent generálok: [link]
Ilyen chunkokat szeretnék generálni, melyeket éleit egybe simítja és kb 7 chunkot default betölt, majd ha elindulunk egy irányba, akkor az előttünk lévőket betölti, mögöttünk lévőket pedig ki.
Fontos, hogy nem elég, ha csak eltönteti a texturákat, mert az laggoltat. Generate és destroy kell :D
Köszi szépen :D
2020. dec. 23. 16:46
1/8 anonim válasza:
A player_pos/chunk_size egész része megadja a játékos alatti chunk koordinátáját. Ennek kell a szomszédjait valamilyen távolságig legenerálni. A jelenlegi mezőnek van 8 szomszédja, attól függően, hogy melyikbe lép át a játékkos annak függvényében lehet törölni és létrehozni a megfelelő mezőket.
2/8 anonim válasza:
20 szomszédja van ha 3d-ben generálsz
4/8 A kérdező kommentje:
Az 1. válaszolónak. Addig okés, de hogy oldom meg, hogy ha pl 5 ös magasságban van vég az egyik chunknak, onnan induljon a másik? :D
2020. dec. 24. 17:24
5/8 anonim válasza:
Úgy hogy ne másokról másold az alapot se. Ez a kód se a fejedbe született amit linkeltél. Ha Te magad írtad volna akkor nem kérdeznél itt.
6/8 anonim válasza:
3 gondolom úgy jön ki neki, hogy átlósan is léphetsz.
7/8 anonim válasza:
#3 uppssz.. elírtam, 26 lett volna 3*3*3 - 1
#4
A perlin noise függvényből a megfelelő paraméterekkel veszel mintát
8/8 anonim válasza:
Először generáljon le normálisan a program egy sík mapot, utána ráérsz majd foglalkozni a tereppel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!