Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unity-ben a sebesség specifiku...

Unity-ben a sebesség specifikus részeket megéri C++ programnyelven írni?

Figyelt kérdés
Arra gondoltam hogy ami fontos hogy gyorsan lefusson, annak létrehozok egy könyvtár fájlt. Windows-on ugye dll-t és elf lib-et linuxon. Ennek van értelme? Vagy csak felesleges időpocséklás?
2020. aug. 27. 18:53
 1/7 anonim ***** válasza:
Milyen sebességkritikus (ez a helyes kifejezés) részre gondolsz, ami nincs alapból megvalósítva a motorban?
2020. aug. 28. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

A játéklogika van hogy rengeteg adattal dolgozik, és azt akartam hogy gyorsabb legyen az adatok feldolgozása.


De ezek szerint hülyeség ezzel kinlódni.

2020. aug. 28. 07:37
 3/7 anonim ***** válasza:
32%

Szerinted milyen nyelven írják a fordítókat, motrokat, stb.?


Ha igazán gyors dolgokat akarsz, akkor ne olyan dolgokkal foglalkozz, amik egymásra épülve lassítják egymást, esetleg kezdj el foglalkozni a GPU (CUDA) programozással. Ezzel ugyanis párhuzamosan tudsz elvégezni műveleteket egy hatalmas adatmennyiségen, persze ennek is megvannak a feltételei, mint mindennek.

2020. aug. 28. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Hogyan lesz attól gyorsabb, hogy dll-be szervezed a függvényeidet? Nem értem mi az elképzelés ezzel.
2020. aug. 28. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

4) Nem attól lesz gyorsabb, hogy ki vannak szervezve, hanem attól, hogy elméletileg a C++ gyorsabb mint a C#


3) És tegyük fel, hogy a játék logika egy szerveren fut, amibe nincsen gpu. Vagy ha van akkor az is mint pick téliszalámi mellett a tesco-s májas.

2020. aug. 28. 19:02
 6/7 A kérdező kommentje:
Meg ha jól tudom, a CUDA az nvidi-áé. Szóval mi van ha az adott gépbe AMD gpu van?
2020. aug. 28. 19:06
 7/7 anonim ***** válasza:

Igen, gyorsabb lehet a C++-ban (vagy C, vagy Rust) jol megirt kod a C#-hoz kepest.


Nehez ennyi informacio alapjan eldonteni, hogy van-e ertelme. Elemezned es tesztelned kell a jatekod futasat, es eldonteni, hogy mennyit nyers a kod optimalizalasaval.

Pl, mennyit nyerek? Ha a kulso dll 50%-al gyorsabb, akkor nem mindegy, hogy az adott kodresz 0.5ms vagy 15ms alatt fut le, ha 60 fps-t celzol meg.

Pl, mennyi idobe telik atirni a meglevo kodot? Ha tul sok, es alig nyersz vele valamit, akkor hatekonyabban is elkotheted az idodet.

Pl, hiaba fut gyorsabban a kulso dll-ben a kodod, ha a marshallinggal tobb idot vesztesz, mint amit nyersz a gyorsabb koddal.

Es igy tovabb. Benchmarkolj, benchmarkolj es benchmarkolj, majd talald meg azokat a reszeket amik tenylegesen lassitjak a programod es azokra koncentralj.

2020. aug. 31. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!