Java-ban lehet számitógépes játékot fejleszteni?
Melyik engine ajánlatos javához?
Azt tudom hogy Unity C#-használja és Unreal Engine C++ használja
3D-s valósidejű játékokhoz nem igazán alkalmas a Java, a mikrolagokat sehogy sem, vagy csak nagyon nehezen lehetne megszüntetni.
Enginennek lwjgl vagy jMonkeyEngine.
Minden témának meg van a jelentősége.
Mesterséges Intelligenciára olyan nyelveket használnak, ami hatékonyan és könnyen módosíthatóságát segíti. Ilyen pl.: Python vagy Java. Itt nem akkora a hangsúly a sorsaságon. Mert most 2 vagy 3 óra alatt tanul fel 2TB adatbázist, oly mindegy, ha este futtatod.
Üzleti alkalmazások esetén azért függ a válaszidő a kényelmes használat miatt, így ott inkább a Java nyelv dominál, mivel az gyorsabb mint a Python. Pythonnak más előnye van, de nagyságrendileg fej-fej mellet vannak.
A játékok terén ott még inkább számít a válaszidő, így kénytelen vagy gépi kód szintre lemenni, hogy ne fügj annyira interpretertől, ami alapból lassító tényező. Ezért C# és/vagy C++ban írják a játékokat.
"Üzleti alkalmazások esetén azért függ a válaszidő a kényelmes használat miatt, így ott inkább a Java nyelv dominál, mivel az gyorsabb mint a Python."
Ez egy jó nagy hülyeség.
"A játékok terén ott még inkább számít a válaszidő, így kénytelen vagy gépi kód szintre lemenni, hogy ne fügj annyira interpretertől, ami alapból lassító tényező. Ezért C# és/vagy C++ban írják a játékokat."
Na, ez meg még nagyobb hülyeség.
A C# eleve nem natív, igényli a keretrendszert. A legközelebbi rokonságban éppen a JAVA-val van.
A JAVA meg a multiplatform és az igért biztonságossága okán terjedt el a banki/gazdasági közegben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!