Hobbi szinten szeretnék játékokat készíteni?
Melyik erre a legmegfelelőbb nyelv? C# vagy c++?
A tervem az, hogy először alaposan megtanulom az egyik nyelv alapjait aztán pedig Unityben folytatnám.
Szóval melyiket érdemes elkezdeni? Talán még az is közrejátszhat, hogy később majd ilyen irányba szeretnék továbbtanulni bár ez még messze van.
A Unity elég erősen kötődik a C#-hoz.
Egyébként irreleváns a nyelv.
Azért írtam ezt a kettőt, mert ezekhez van 1 könyvem is.
Néztem Udemyn a lehetőségeket és azokat is szeretném majd végignézni. Főleg azokat amik 2d játékokkal foglalkoznak.
Unity-hez c#
Hobbi szinten (/nem profi, céges munka, ott adják a szoftvereket) nagyon tudom ajánlani a godot engine-t: [link]
Saját nyelve van, godot script, hasonlít a python-ra, egyszerű és teljesen ingyenes minden funkciója. Ha valaha kiadsz munkát nem kell azon problémázni, hogy mikor léped át azt a határt amit a free még megenged.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!