Játék készítésnél hogy van ez?
Figyelt kérdés
Ha van egy játék, ami mögött backend-ként egy szerver fut, akkor az ugyan úgy teljes értékű szerver, és úgy kapcsolódik a szerverhez a kliens, mintha egy normális szerver lenne, vagy csak simán a "szerver" külön szálon fut, és a kliens csak meghivogatja a függvényeit a szervernek?2020. máj. 3. 22:12
2/5 anonim válasza:
Ahogy az #1-es implikálja, általában socketen kersztül kommunikálnak a játékok a szervereikkel. A szerver részéről ez azt jelenti, hogy minden hozzá kapcsolódó kliensnek létrehoz egy szálat, amelyen kommunikál vele, hogy a kliens hogyan valósítja meg a socket kapcsolatot, az viszont tervezés kérdése.
3/5 anonim válasza:
hogy minden hozzá kapcsolódó kliensnek létrehoz egy szálat
vagy nem
4/5 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek. De én itt olyan játékra gondoltam ahol a szerver is meg a kliens is egy gépen fut. Mondjuk Minecraft. Ez mögött egy integrált szerver fut. És az hogy működik hogy csak az után lesz látható a hálózaton a szerver mi után megnyitották lan-ra?
2020. máj. 4. 13:40
5/5 anonim válasza:
#4 Az, hogy egy gépen van kliens és szerver nem változtat semmit. Lényegében ugyanúgy működik minden.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!