Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Játék készítésnél hogy van ez?

Játék készítésnél hogy van ez?

Figyelt kérdés
Ha van egy játék, ami mögött backend-ként egy szerver fut, akkor az ugyan úgy teljes értékű szerver, és úgy kapcsolódik a szerverhez a kliens, mintha egy normális szerver lenne, vagy csak simán a "szerver" külön szálon fut, és a kliens csak meghivogatja a függvényeit a szervernek?
2020. máj. 3. 22:12
 1/5 anonim ***** válasza:
74%
2020. máj. 3. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Ahogy az #1-es implikálja, általában socketen kersztül kommunikálnak a játékok a szervereikkel. A szerver részéről ez azt jelenti, hogy minden hozzá kapcsolódó kliensnek létrehoz egy szálat, amelyen kommunikál vele, hogy a kliens hogyan valósítja meg a socket kapcsolatot, az viszont tervezés kérdése.
2020. máj. 4. 01:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

hogy minden hozzá kapcsolódó kliensnek létrehoz egy szálat


vagy nem

2020. máj. 4. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek. De én itt olyan játékra gondoltam ahol a szerver is meg a kliens is egy gépen fut. Mondjuk Minecraft. Ez mögött egy integrált szerver fut. És az hogy működik hogy csak az után lesz látható a hálózaton a szerver mi után megnyitották lan-ra?
2020. máj. 4. 13:40
 5/5 anonim ***** válasza:
#4 Az, hogy egy gépen van kliens és szerver nem változtat semmit. Lényegében ugyanúgy működik minden.
2020. máj. 4. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!