Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Blender Render probléma miért?

Hunmate11hun kérdése:

Blender Render probléma miért?

Figyelt kérdés

Sziasztok baj van a Belnder UV editben nagyon jól néz ki de már mikor renderelem már nem működik vagyis ocsmány lesz nagyon kezdő vagyok ebben kérlek segítsetek

Mitöl lehet ez?

UV: [link]

Render után: [link]



2020. ápr. 22. 01:06
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:
Köszi lassan megvan és a renderen mit kell állítanom ha nem akarom hogy ilyen zavaros legyen a sky kiszedtem és helyettesítettem a leírtak szerint már fényes csak ugye zavaros :) amúgy ez 2.82a-s blender
2020. ápr. 23. 13:26
 12/14 anonim ***** válasza:

szia itt válaszolok a leveledre is


amit most elmondok az többnyire cycles engine-re vonatkozik


ha valamenyire értesz angolul akkor nézd meg a két videót amit küldtem. az elsőben létod, hogy hogyan lehet felvenni a renderelési távolságot. azt vedd fel vagy 2000 méterre hogy ne tünjön el a model ha kizoomolsz. A másodikban látod hogy hogyan lehet környezeti textúrát (hdri) beállítani. Ez valósághű fényforrásként viselkedik és háttérként is "látszik". Iilyen textúrákat pl innen hdrihaven.com tudsz letölteni.


(ha jól értem utolsó válaszod szerint eddig már eljutottál)


ha csökkenteni akarod a zaj mértékét, akkor a mintavétel számát kell felhúznod. Így lassabb lesz a render de a végeredmény javul.


Blender 2.81 ben (2.82 ben is működik) van egy mestersége MI zajszürő amivel alacsony mintavételnél (gyors render) is szép eredményt tud produkálni. Ezt így tudod beállítani: https://www.youtube.com/watch?v=Pw-OxOHHu5I


ha ezt bekötötted akkor már 25-50 mintavétellel is elfogadható eredményt kaphatsz.


a feltöltött képemen 10 mintavétel volt képkockánként zajszürés nélkül

2020. ápr. 23. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 tabaki ***** válasza:

Nekem alapvető problémáim vannak a fájloddal kapcsolatban. Nem találtam meg, honnan lehet letölteni, de gyanúm szerint erről lehet szó:

[link]

7 éve a Cycles még újdonság volt, és az a gyanúm, hogy ez még a régi Blender-renderelőre készült – az anyagbeállításokban legalábbis rengeteg maradvány utal erre. Javíts ki, ha nem úgy van, de a fájlod úgy néz ki, hogy talán ezt a régi modellt töltötted bele a hagyományos anyagokkal már túl sokat kezdeni nem tudó 2.82a-ba, aztán pedig a mostani anyagszerkesztő rendszerrel lendületesen belekavargatva elmentetted a zagyvalékot. Ennek köszönhetően már sem az előző verziókban nem használható, sem a mostaniban nincs megfelelően előkészítve a renderelésre.

Én a korlátaimnak megfelelően inkább a régi változatot próbáltam restaurálni a fájlból. Ha a színek nem mindenhol stimmelnek, annak az az oka, hogy sok beállításra már nem tudtam visszakövetkeztetni, azokat a hasamra ütve pótoltam. A finomhangolásra nem volt időm, úgyhogy eléggé parasztosra sikerült a végeredmény, de egyelőre ez van:

[link]

2020. ápr. 23. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítő készséget hálás vagyok!
2020. ápr. 24. 00:24
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!