Blender Render probléma miért?
Sziasztok baj van a Belnder UV editben nagyon jól néz ki de már mikor renderelem már nem működik vagyis ocsmány lesz nagyon kezdő vagyok ebben kérlek segítsetek
Mitöl lehet ez?
UV: [link]
Render után: [link]





Most állítottam eevee motorra de a fényt még mindig nem hozza vissza
Jelenleg: [link]















oké leszedtem és megnéztem
kitöröltem a skyboxot és felvettem a clipping distance et és utána működött minden
a zászló azért világos a képeden mert a textúrát közvetlen a kimenetre kötötted. ez így nem ok.. egy shader kellene a kettő közzé
ha cyclest használsz akkor skybox helyett ajánlanám a hdri/enviorement texture használatát
itt egy gyors render az eredményről: [link]
a clipping distancet így tudod állítani: https://www.youtube.com/watch?v=7DT0dtarYv4
környezeti textúrát pedig így:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!