Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Blender Render probléma miért?

Hunmate11hun kérdése:

Blender Render probléma miért?

Figyelt kérdés

Sziasztok baj van a Belnder UV editben nagyon jól néz ki de már mikor renderelem már nem működik vagyis ocsmány lesz nagyon kezdő vagyok ebben kérlek segítsetek

Mitöl lehet ez?

UV: [link]

Render után: [link]



2020. ápr. 22. 01:06
1 2
 1/14 tabaki ***** válasza:
Én ezen a képeken még azt sem látom, melyik renderelőmotort alkalmazod éppen. Inkább egy .blend-fájlt tehetnél fel valahová – természetesen nem ezt a behemót modellt, hanem mondjuk egy kockát ugyanezzel a háttérrel, ugyanezekkel a beállításokkal. Első blikkre a világítással lehet valami – például Blender-lámpát használsz Cyclesben – de a fene tudja ennyi infó alapján.
2020. ápr. 22. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Bocsi csak tényleg nem ismerem még a blendert
2020. ápr. 22. 13:47
 3/14 A kérdező kommentje:
2020. ápr. 22. 13:51
 4/14 A kérdező kommentje:
Most nézem hogy ez az engine nagyon rossz melyiket használjam ahoz hogy a zászló és a fű textúrája megmaradjon?
2020. ápr. 22. 14:22
 5/14 A kérdező kommentje:

Most állítottam eevee motorra de a fényt még mindig nem hozza vissza

Jelenleg: [link]

2020. ápr. 22. 14:24
 6/14 tabaki ***** válasza:
Nincs szándékomban eltűnni, de az én kis gépem nem képes megbirkózni ekkora modellekkel. Holnap megnézem a munkahelyi gépemen, de az Eeveet szerintem az se tudja, csak valami szimpla videókártya van benne.
2020. ápr. 22. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 tabaki ***** válasza:
100%
Mellesleg a Cycles egyáltalán nem rossz, csak azt is tudni kell használni.
2020. ápr. 22. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
De mondom hogy ez is nekem 2 hetembe telt már a renderelés az vajon mennyi lesz XD
2020. ápr. 22. 22:06
 9/14 anonim ***** válasza:
ez melyik blender verzió?
2020. ápr. 23. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%

oké leszedtem és megnéztem


kitöröltem a skyboxot és felvettem a clipping distance et és utána működött minden


a zászló azért világos a képeden mert a textúrát közvetlen a kimenetre kötötted. ez így nem ok.. egy shader kellene a kettő közzé


ha cyclest használsz akkor skybox helyett ajánlanám a hdri/enviorement texture használatát


itt egy gyors render az eredményről: [link]



a clipping distancet így tudod állítani: https://www.youtube.com/watch?v=7DT0dtarYv4


környezeti textúrát pedig így:

https://www.youtube.com/watch?v=6VBkj_I-ONk

2020. ápr. 23. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!