Hát én megkockáztattam, hogy vírust töltök-e le. Kipróbáltam. Nem akarlak megbántani, de ez még nem játék. A játéknak célja van, vagy legalább haladni lehet benne valamerre. Itt semmi sincs. Szó szerint. Úgy tippelem a benne lévő eszközök is egy meglévő projektből behúzott sablon anyagok. Ügyes vagy, hogy életre keltetted, de 300 megától többet várnék. Ha esc menüben megnyomod a bal egérgombot, elszáll hibával és összeomlik.
2020. márc. 13. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 A kérdező kommentje:
Szerintem valamit félrenéztél mert nem 300 mega csak 90. Tufom hogy ez még nem játék. Hobbiból néha adok hozzá dolgokat amik eszembe jutnak, de komolyabban nem annyira foglalkozok vele. És amúgy is még tanulom a C#-ot szóval tisztában vagyok vele
2020. márc. 13. 20:21
3/8 anonim válasza:
Kiindulásnak jó. Tanulásra jó. De ne oszd meg így. Csak magadnak vagy barátoknak.
Asseteket felejtsd amúgy el! Ha assetekből dolgozol akkor senki se fog komolyan venni, sose fogsz olyan játékot csinálni, amit eladhatsz. Szerintem kezdj el először a Blenderrel foglakozni.
Vagy inkább 2ds játékokat tervezni. Vegyél egy rajzpadot, 20k ért már lehetm aztán alkothatsz egyedi dolgokat. Ráadásul ha jó ötleteid is vannak akkor lesz olyan aki megveszi. ;) de ez rengeteg idő. Nem 1 év, hanem inkább 5 év...
2020. márc. 14. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
És ha még a C# ot tanulod akkor ne a Unityval tanuld. Majd ráér az később. Consolra írj programokat, aztán pl wpf appokat, aztán ha profin megy jöhet a unity de ugyebár előtte a modellezés, rajzolás. Ha azonnal a középébe akarsz beleugrani akkor megfogsz botlani és nem állsz fel. Hidd el sokan vannak így: Na én játékokat fogok csinálni. Megnézek pár tutorialt és utana csinálom. Neeeem. Ez hiba!!!
2020. márc. 14. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Ráadásul a 3d-s játék tervezéshez meg magas szintű matematika kell. Tehát, nem árt, ha ismered a vektorokat, matrixokat, függvényeket, gráfokat, kvaterninokat...stb
2020. márc. 14. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
"Ráadásul a 3d-s játék tervezéshez meg magas szintű matematika kell. Tehát, nem árt, ha ismered a vektorokat, matrixokat, függvényeket, gráfokat, kvaterninokat...stb"
Játékmotor fejlesztéséhez kell a matek, játékok fejlesztéséhez meglévő motorral (pl. Unity) nem kell komoly matek egyáltalán - nyilván jó ha tudod a vektorokat és mátrixokat, de az nem komoly matek azon a szinten, amilyen szinten használja egy játékfejlesztő.
Az viszont igaz, hogy ne Unity segítségével tanulja meg az alapokat.
2020. márc. 14. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Az engine, pl a Unity sok mindent megcsinál helyetted, de nem mindent, valamennyi mélyebb matematikai ismeret szükség van ahhoz! Persze itt nem kisebb játékokról beszélek, hanem komolyabb munkákról. Attól a kérdező messze van nagyon és azokat általában nem is egyedül szokták. :).
Csak megemlítettem, hogy a matektudást sem árt frissíteni majd.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!