Szerintetek telefon app. Készitésevel lehet pénzt keresni?
Szerintetek telefon app. készitésevel lehet pénzt keresni?
Vagyis hát, néztem valahol a neten hogy egy srcác amerikában kitalált egy appot amely emberi szelentéseket utánoz és milliükat kereset vele néhény hónap alatt.
Van egy szuper ötletem ameyet el akarnám készíteni.
ÉS egyenlőre abban hitben vagyok, hogy sokat tudnék vele keresni.
De az is motoszkál a fejemben, hogy a villágon annyi programozó van, akkor ők miért nem miiliomosok appok megírása által.
Tehát meg van a lehetősége, hogy a munkám nem fizetődik meg úgy ahogy én gondolom?
"Ha valóban olyan az ötlet, ami még nincs"
#9 ezt is elolvastad, vagy csak úgy érezted mindenképpen bele kell kötni?
A te játékod milyen piaci rést fed le?
"Nyilván nem lehet minden nap írni egy olyan programot, ami még nincs. ;-)"
Igen... meg aztán írhatsz jobbat, gyorsabbat, szebbet. Böngészők is léteztek, mielőtt megjelent volna az Opera, a Firefox vagy a Chrome. Hol van most a Netscape? Mekkora az Internet Explorer piaci részesedése? :)
Ez az egész dolog a szerencsén múlik igazából. Ha megtalálják akkor nagyon jó, ha nem akkor elveszik a süllyesztőben. Nyilván ha hirdeted az egy más dolog, de hirdetés != siker. Jó célközönségnek kell hirdetni, jó helyen, jó időben, jól - és nyilván jónak kell lennie a programnak is, akkor esetleg van esélye valamihez.
Követek olyan játékokat (mondjuk azok PC-sek), amik fejlesztés alatt vannak, tök jól néznek ki, érdekes a koncepció, de kb. öt ember követi rajtam kívül a dolgot összesen.
Játszottam olyan játékkal, ami jó ötlet, tetszett is, de egyszerűen nem találják meg emberek.
A siker kulcsa tényleg a szerencse. A Minecraft is csak egy kis projektnek indult, de valamiért megtalálták az emberek, pedig nem hirdette Notch. Talán a Flappy birdnél volt az, hogy hónapokig senki le nem töltötte, aztán hirtelen berobbant (lehet másik volt, de erre emlékszem).
Az tök jó, hogy valaki itt írta, hogy 80 ezret keres egy hónapban egy 3 órás appal, az nagy szerencse. De ez is csak pár hónapig tart max, aztán már nem találják meg az emberek, ilyen ez a biznisz, főleg mobilos appok esetén. De attól ez nagy teljesítmény, gratulálok hozzá :).
"1,5 évet dolgoztam a játékomon, egy hónapja jelent meg steamen és eddig kerestem vele kb 60 ezret." - ezért sem éri meg full-time indie devnek lenni. Az első hónap(ok) nyilván a legkeresettebbek, ennél nem hiszem, hogy lesz jobb, de ne legyen igazam. Ha mondjuk full time csináltad volna pár hónapig, akkor most ez nagyon fájna (gondolom nem full time fejlesztetted). Amúgy ha gondolod, akkor dobj egy pm-et és ránézek én is :).
Én is most fogom publikálni lassan az 1,5 éve készülő játékom, mondjuk az ingyenes lesz, és nem költöttem rá semmit.
"A siker kulcsa tényleg a szerencse. A Minecraft is csak egy kis projektnek indult, de valamiért megtalálták az emberek"
Erre mondják, hogy virálissá vált. A hirdetésbe azonban igenis bele kell ölni azt a pénzt, mert bár nem garantálja a sikert, csak a viralitásban bízni tényleg olyan, mint a lottózás.
"Vagyis hát, néztem valahol a neten hogy egy srcác amerikában kitalált egy appot amely emberi szelentéseket utánoz és milliükat kereset vele néhény hónap alatt."
És ezt te el is hitted?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!