Javában hogyan lehet ugyan azt a byte sorozatot 1 nagy byte bufferben is tárolni meg sok kicsiben is?
Ugy hogy egy helyen legyen tárolva csak lehessen használni egyszerre az egészet meg csak egyes részeit.
Az indexel megoldva nem jó.
opengl ben matricát akarok csinálni a nagy textura módszerrel ahol minden falnak még ha ugyanúgy is néznek ki külön texturája van hozzá ami egy nagy texturába van. és egyszerre csak egy kis részét kell frissiteni és a glTexSubImage2D metodusnak csak egy egész buffert lehet megadni a paramétereinél, ezért kellenek a kis bufferek a nagy buffer meg az elején kell hogy egyszerre át lehessen adni a GPU nak.
de ez igy sajnos nem müködne mert nem egymás mellet vannak azok a byte ok amiknek egy bufferben kéne lennie erre csak most jöttem rá,de azért még érdekel a válasz hátha jó lesz valamire
void glTexSubImage2D( GLenum target,
GLint level,
GLint xoffset,
GLint yoffset,
GLsizei width,
GLsizei height,
GLenum format,
GLenum type,
const void * data);
Ezekkel tudod kijelölni a részletet:
GLint xoffset,
GLint yoffset,
GLsizei width,
GLsizei height
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!