Milyen logika alapján történik az audio stream bufferelése?
A Google Drive Rest API (v3) használom. Szeretném azt elérni, hogy az ott feltöltött hanganyagok ne egészben legyenek letöltve, hanem mint például spotify-on, youtube-on. Egy része letöltődik, ha szükség van, akkor tölt hozzá - függetlenül attól, hogy X szeletet leszedek előre, vagy folyamatosan szedem. Gondolom az előbbi kicsit adatforgalom miatt hátrányos, mert letöltök 10mp-et, de 3-nál már kilép az illető, akkor felesleges. Az utóbbi pedig folyamatosan küldi a kérelmet, az meg folyamatos számítás miatt nem jó. De ezt csak én képzelem, ezért az lenne a kérdésem, hogy hogyan érdemes ezeket megcsinálni? Illetve maga az, hogy kapok egy stream részletet (drive api stream-jét ráadásul), azt úgy lejátszani, hogy az hallgatható/lejátszható legyen, ne csak egy része valahogy a fájlnak. Ez sem teljesen világos, hogyan oldható meg.
Neten lévő doksik/válaszok alapján NAudio függvénytárat ajánlották erre a célra, de konkrét példa/szemléltetés ott sincsen feltüntetve (én legalábbis nem találtam).
Köszi a választ!
A drive api segítségével próbáltam megoldani. Itt találtam egy DownloadRangeAsync függvényt, ami elvileg X-től Y-ig letölti a kért fájlt, ezzel szerezve egy részt a stream-ből.
Ami nem teljesen világos, hogy ezt a Stream-ot hogyan tudom lejátszani? Mikor kellene kezdeni betölteni a következő szeletet (esetleg folyamatosan egy tartományban)?
A programozási nyelv, amit használok, az a C#. Az általad küldött második linkből, melyik részt lenne érdemes jobban tanulmányozni?
Gugli keresés: c# audio chunk play
..vagy hasonló. Bocsi, ennyire konkrét tapasztalatom nincs ebben, de vannak hasznos stackoverflow és más találatok, példakódokkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!