Word 2007-ben (v újabb verziókban) hogyan módosítható, ha egy táblázatban mégis több sort szeretnénk, vagy akár kevesebbet?
Már van egy táblázatom, írtam is bele, és még rájöttem menet közben, hogy kéne még egy sor; mert valami adatot inkább mégis külön raknék.
És akkor ezt hogyan?
Előre is köszönöm.
Ha törölni akarsz akkor kijelölöd azt a sort/oszlopot, és jobb klikk/oszlopok törlése (sornál cellák törlését írja). Ha beszúrni akarsz akkor kijelölsz egy sort/oszlopot, majd jobb klikk/beszúrás listából választasz egy neked szimpatikus lehetőséget (alá, felé, jobbra, balra). Ha többet jelölsz ki, annyit szúr majd be.
Vagy ugyanezt megcsinálod a táblázat kijelölése után a panelek használatával, azaz ha aktív a táblázat kijelölése akkor megjelenik az utolsó panelban annak a szerkesztése, itt az Elrendezés alpanelen találod ugyanezeket a lehetőségeket (törlés és beszúrás ikonokkal).
Még két hasznos tipp:
Ha az utolsó cellában nyomsz egy Tab billentyűt, akkor automatikusan készít egy új oszlopot.
Ha kijelölsz valamennyi cellát, és megnyomod a Delete-et akkor törli a tartalmukat, ha pedig Backspace (hátrafelé törlés) billentyűt nyomod le, akkor magukat a cellákat is kitörli.
Tehát ha pl. az utolsó sort akarod törölni, akkor kijelölöd és Backspace 😉
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!