Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért nem tudom a két évvel...

Telepata kérdése:

Miért nem tudom a két évvel ezelőtti mentésem folytatni a The Witcher 3:Wild Hunt játékprogramba?

Figyelt kérdés

Több mint két éve meg vásároltam a játékot 178 játékóra után két évre abbahagytam a játékot, és most mikor folytatnám a játékba való belépéskor nincs lehetőségem a "folytatásra" csak "új" játék kezdésre.

Érdekesség az egészbe ,hogy a GOG Galaxy kliensbe a saját felhasználómba szépen belépve benne van minden aktivitásom 178 óra felismeri meg minden!

De a játékban még sincs lehetőségem folytatni azt.

Egyszerűen nem értem miért.

(még arra gondoltam,hogy mivel a gog galaxy kliens a /C meghajtón van telepítve a Játék pedig egy másikra a /D re talán be zavar.. de ezen kívül semmi más tippem.

Előre is köszönöm ha valaki esetleg tudna segíteni válaszokkal.



2018. szept. 10. 13:04
 1/6 anonim ***** válasza:
42%

A mentés megvan a Betöltés menübe látszódik?

Volt azóta letörölve a játék?

Be van kapcsolva a felhő-szinkronizálás?

Újra telepíttetted a Windowst azóta?

2018. szept. 25. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Szia!

A játékot el indítva a betöltés menüben nem látszódik!

Viszont a GOG Galaxy kliensbe igen látszódik minden elért mérföldkő és százalékosan is minden.

Volt azóta le törölve a játék igen.

Volt újra telepítve a Windows is.

És legjobb tudomásom szerint a felhő szinkronizálás is be van kapcsolva a GOG Galaxy kliensbe.


Azóta kezdtem egy újat de ha tudnád az okát kíváncsi lennék, szívesen rá néznék a régi mentésemre is.

Köszönöm Szépen az időt energiát.

2018. okt. 6. 08:23
 3/6 anonim ***** válasza:
Nézd meg biztosra, hogy be volt-e kapcsolva a felhő szinkronizálás(ha véletlenül nem tudnád, hogyan akkor:GOG-ban TW3->MORE->SETTINGS->CLOUD SAVES).
2018. okt. 9. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Igen jól gondoltam, hogy be volt illetve be is van pipálva a Cloud Saves: Sync local saves with GOG Galaxy Cloud.

Még sincs sehol a két éves mentéseim.

Köszi.

2018. okt. 10. 09:41
 5/6 anonim ***** válasza:

Akkor sajnos én csak ennyit tudtam segíteni, ha tényleg minden áron szeretnéd betölteni a mentéseket akkor support-on bejelentheted ők talán többet tudnak mondani.

P.S.:Szerintem az lehet a baj, hogy amikor a mentéseddel játszottál akkor nem volt bekapcsolva a Cloud nekem is be kellett elsőnek igaz most én is újra raktam és most automatikusan bekapcsolta de akkor nem(2016.06.).

2018. okt. 11. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Igen értem.

Köszönöm Szépen.

2018. okt. 12. 22:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!