Windows 10-ben CoreAudio rugalmasságot meg lehet oldani valahogy?
Tehát vagy az, hogy a rendszer képes alacsony késleltetéssel megszólaltatni akármelyik progit, vagy egy közös mixer WDM, DX, WASAPI, ASIO dolgoknak úgy, hogy soha nincs olyan, hogy bekussol az összes hang, mert fut egy ASIO-t használó progi, ami az alap kimenetet használja.
Mondjuk amikor a DAW mellett használnál egy wave editort is, vagy amikor youtube videókból kéne darabkákat samplingelni, akkor rögtön ott tartunk, hogy használj OSX-et? Ott miért tud magától értetődő lenni, hogy az audio realtime prioritású és kis késleltetésű? Jó az irány, hogy mixersávok adódnak hozzá a win mixerhez programonként, de hogy a WASAPI még mindig nem támogatott semmin, mert egy Asio4All sokkal stabilabb... Röhej.
Gondolom a megoldás egy mixerként viselkedő wrapper lenne, aki a progik számára egy virtuális kimenetként jelenik meg, amit akárhogy, még ASIO-val is lehet többszörösen használni, mert (ejha) ő is sokasodó mixersávokként kezeli a hangkimenetet használó alkalmazásokat. Létezik-e ilyen vagy hasonló megoldás?
Ne keressetek tovább, itt a megoldás: [link]
Kicsi headspin ráállni, mi micsoda rajta, de jó a doksi, tisztáz mindent.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!