Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Mennyire éri meg így 30 éves...

Mennyire éri meg így 30 éves kor derekán elkezdeni a 3d-s modellezést?

Figyelt kérdés
Nyilván furcsa lehet a kérdésem, nincs korhoz kötve, de mindig is érdekelt a dolog. Igazából amit most tanulok, dolgoztam már benne, (fordítás tolmácsolás) de mindig vonzottak a videojátékok. Viszont programozói tudásom nulla, és rajzolni sem tudok... Érdemes tutorialokból elkezdeni, vagy inkább egy tanfolyamra menjek el? Egyáltalán körülbelül mennyi idő, amíg egy "normál" szintet elér az ember? Köszönöm a válaszokat.

2018. jún. 27. 09:45
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

hát igazából nem korosztály függő ez a dolog

ha van elég időd rá, akkor hamarabb belejössz

viszont a cél eléréséhez szükséges sok idő, mármint ha hobbi szinten akarsz magadnak otthon, akkor teljesen más idővel kell számolni, mintha egy hobbi csapathoz vagy egy nagy céghez akarnál bejutni


a 3D modellezéshez jól jöhet a rajzolás, nem elvárás, de előnyös

azért remélem más grafikus program használata megy (gimp, vagy photoshop)


tutorial és tanfolyam is jó lehet kezdésnek, de szerintem a tutorial annyival előnyösebb, hogy olcsóbban megúszod ha közben rájössz, hogy téged mégsem érdekel ez a dolog


az időt nem napokban, hónapokban lehet mérni, mert ez változó

függ attól, hogy mennyi időt fordítasz rá, milyen anyagokból tanulsz, a te képességeid is nagyban befolyásolják ezt a számot...


szerintem vágj bele, próbáld ki, sok sikert :)

2018. jún. 27. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Akkor tanulhatom a photoshopot is. :D Köszönöm szépen a hasznos választ. Valószínűleg azt fogom csinálni, hogy megnézek pár tutorialt, végigmegyek rajtuk, és majd ott kiderül, hogy mennyire megy ez. Van itt esetleg olyasvalaki aki totálisan nulláról kezdte, (tehát tényleg semmit sem tudott erről az egészről) és most már igen jó szintre feltornázta magát?
2018. jún. 27. 09:58
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

#2:

igazából nem feltétlen kötelező a photoshop


én játékfejlesztéssel foglalkozom hobbi szinten

én a technológia, folyamat, management, programozás részét viszem a dolgoknak


több szálon is viszem a dolgokat (több csapatban vagyok)


a modellezés csak egy része a dolgoknak, ha csak a sima 3D modellről beszélünk az nem feltétlen kíván ÁLTALAD photoshop munkát


több részből áll a grafika része

nagyvonalakban:

- megtervezik a látványtervet

- lemodellezed

- akár te, akár más textúrázza a modellt (itt most a mappingbe bele se megyek)

- szükség esetén animálni kell (ehhez is szükséges néhány előkészület amit már a modell elkészítése előtt jó ha ismersz)

- utána a modellt felhasználják videóban, játékban (leveldesigner és a csapat többi tagja)


ami a részedről még előnyös lehet, hogy egy játékfejlesztő csapatban a fordítás, tolmácsolás is nagyon hasznos lehet

2018. jún. 27. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!