Van 372 db excel táblám, ezekben mind több munkalap. Ezeket hogyan tudnám egyetlen excelbe rendezni? Az egy-egy munkalapon lévő eredeti táblák azonos munkalapon, egymás alá kellene, hogy kerüljenek (sokezer sort eredményezve a végén).
Figyelt kérdés
2018. jún. 20. 09:30
1/3 anonim válasza:
Ha csak a munkalapokat kellene átpakolni azt egyszerűen meg lehet oldani, de ha neked még a munkalapokon belül össze is kellene fésülni a sorokat akkor az már jobb, meg biztonságosabb ha manuálisan csinálod. Sok idő persze, de ha lényeges adatok akkor én nem bíznám programra. Minden esetre a kutools-t tudom ajánlani, elég sokat tud, részben talán segítségedre lesz
2/3 anonim válasza:
Egyetértek #1-vel, ez megnehezíti a helyzetet, hogy a munkalapok tartalmát nem csak másolni, de egyezés esetén bővíteni is kéne. 372 db excel azért annyira nem sok. Vagyis hát sok, csak kérdés, mennyi idő van rá :D
Túlságosan összetett a probléma, és ahogy #1 is írja, manuálisan biztos, hogy jó lesz a végeredmény, így-úgy kísérletezgetve meg vagy beleölsz sok időt eredménytelenül, vagy rossz lesz a végeredmény.
3/3 anonim válasza:
Simán csinálnék belőle egy Access adatbázist.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!