Egy kocka modell egyik lapjával szemközti lapon függőlegesen tükrözni a textúra koordinátákat?
Van ez a mesh-em: pastebin com / 9tT1AMGA
Ennek az egyik lapját használom sprite-oknak a kirajzolásához, és eddig minden rendben van, a kamera felé (merőlegesen) néző lapján úgy jelenik meg a textúra, ahogy a fájlban is van. (Ha pl egy jobbra néző arc van a fájlban, akkor itt is jobbra néz)
A probléma az, hogy amikor 180 fokkal elforgatom a kockát, akkor a textúra ugyanúgy áll, ugyanúgy jobbra néz az arc.
Valaki módosítaná úgy a textúra koordinátákat, hogy a 180 fokos forgatás után látszódó lapon balra nézzen az arc?
Ha jól értelmezem, akkor a szemközti lapon függőlegesen kell tükrözni a textúrát.
Igazából ha már tudom azt, hogy egy .obj fájlban hogyan tudom definiálni, hogy melyik lapnak a textúra koordinátáit adom meg éppen, akkor már eligazodok rajta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!